wtorek, 15 stycznia 2013

Hi+ Harry :)

Znasz Harrego praktycznie od urodzenia. Chodziliście razem do szkoły, ale potem mon poszedł na casting i kontakt się urwał. Minęły dwa lata odkąd się ostatnio widzieliście.
*Normalny dzień*
Jak zwykle rano poszłaś do sklepu po bułki. Przed sklepem zobaczyłaś sporą grupkę dziewczyn. Piszczały,ale nie wiedziałaś z jakiego powodu. Postanowiłaś ominąć ten tłum, gdyż nie lubiłaś tłoku. Nagle usłyszałaś znajomy głos. To był Harry. Podszedł do Ciebie. Mimo tłumu spytał:
- Nie,no nie wierzę. To naprawdę [t.i.]
Nie wiedziałaś co powiedzieć,więc się zaczerwieniłaś i powiedziałaś,że chyba Cię z kimś pomylił. Kiedy wracałaś do domu zaczął padać deszcz. Przemoczona weszłaś do domu i  szybko udałaś się do pokoju. Tam był Harry
-Przyszedłem tutaj specjalnie dla Ciebie. Dlaczego uciekłaś wtedy spod sklepu? Nie pamiętasz mnie?-powiedział.
Próbowałaś mu wytłumaczyć,że go nie znasz i że szuka kogoś innego. Jednak nagle przypomniało Ci się, że chodziłaś z Harrym Stylesem. Zobaczył twoją minę i spytał:
- Pamiętasz mnie już, [t.i] ?
- Już pamiętam. Trochę się zmieniłeś. Urosłeś.
Chłopak zaczął zlewać.
- A ty wyładniałaś- powiedział śmiejąc się.
- Aha, dzięki....-powiedziałaś.
Zaczęliście rozmawiać. Nawet nie zauważyłaś,że jest już 1.00.
- Kurczę, już tak późno Harry. Chyba powinieneś już wracać.
- Nie, zostanę jeszcze chwilę.
Byłaś trochę zakłoptana. Nie rozmawiałaś z nim od 2 lat.
- Ale po co chcesz zostać?- zapytałaś.
- Po to- powiedział i pocałował Cię.
Nie wiedziałaś co powiedzieć. Dopiero po chwili uświadomiłaś sobie co się stało. Odwzajemniłaś pocałunek. Zostaliście parą. Jego fanki Cię kochały.
_____________________________________________________
Hello! Tym imaginem o Harrym zaczynamy tego bloga. Liczymy,że Wam się spodoba. Mamy do was jedną WIELKĄĄĄ prośbę.

KOMENTUJCIE!

To będzie dla nas taka motywacja do dalszej pracy.
Układ jest taki 5 komentarzy=nowy imagin.
To do następnego :*

8 komentarzy:

  1. ogólnie pomysł fajny, ale akcja za szybko się toczy . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ;) bardzo mi się podobało :D akcja szybko się toczy, ale chyba to dodaje tylko uroku temu opowiadaniu. Zapraszam do mnie ---> http://lovehatefriendshipfame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ♥ Piszesz super imaginy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł fajny, ale zgadzam się z tym, że akcja za szybko się toczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ;D & Martyna :* Wiec, że będę czytała każdego twojego bloga jakiego piszesz, bo są świetne. I czekam na rozdział na tamtym :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem pomysl bardzi ciekawy :) i ogolnie fajnie czyta ale moim zdaniem powinno byc wiecej opisow, imagin byl by dluzszy i wyobraznia by bardziej pracowala. I to moze byc powodem za szybko toczacej sie akcji! Takie zludzenie optyczne jakby xD
    I mam jeden zarzut ktory mi przeszkadzal! JAK MOZNA ZAPOMNIEC ZE CHODZILO SIE Z HARRYM ? Nie jest to duzy blad i tak naprawde malo istotny wiec sie tym nie przejmuj ale ja sie pytam JAK?
    Mam nadzije ze nie gniewasz sie na mnie ze powiedzilam szczerze co bym zmienila bo mysle ze taki komentarz ma wiecej sensu niz samo "fajne". Wierze ze wasze nastepne imaginy bd coraz coraz coraz lepsze :)
    Jak chcesz sie na mnie odegrac to zapraszam na mojego bloga tez mozesz mi wygarnac wszystkie bledy xD www.psychicaldirectioners.blogspot.com
    @IneedYou__1D

    OdpowiedzUsuń